Kicsit megfeledkeztem...

2009.08.11. 01:28

Mostanság eléggé elkalandoztam, rengeteg projektben vagyok, de úgy gondoltam, ha már egyszer rászántam magam erre a blogra is, akkor illő lenne néha írni is :P Bár ki tudja valaki olvassa-e egyáltalán :) Ha valaki olvassa egy kommentet elfogadok :P

Hát hogy valami tartalmassal is töltsem a sorokat, írok már kicsit mizujság az én képregényszerű világomban. Igaz nincsenek benne szuperhősők, de képről képre itt is történik mindig valami érdekes. Szóval azaz igazság, hogy elég régóta nem unatkoztam egy kiadósat. Általánosságban pörgés ezerrel. De mit és merre is pontosan? Hát én is csak kapkodom a fejemet. Egyszer Pest (amiről tudnunk kell hogy ott a tánc éve van :P), aztán Vác, majd Kőrös vagy épp Jászberény :D Nem is csoda hogyha nemtudom hol hagytam el a napszemcsim :D Közben szerelmes lettem egy-két nyári muzsikába is, úgy mint Gaga kisasszony paparazzijába, na jó meg magába a Ladybe is :D És azon veszem észre magam mikor leskelődök itt-ott, buszon, vagy épp a medence körül, hogy gyerekek ezek a magyar lányok... :P alul öltözöttek, na :D Személy szerint nem bánom ha szemrevételezhetek csini kis combokat, vagy formás popsikat :P Ez van imádom a nyarat. Itt meg is jegyezném ha valakinek van időstoppolója, egy bizniszt megejthetünk ;) Visszatérve és a nyakkendőt szorosra húzva, mesélhetnék ezer sztorit...sava-borsa ilyenkor elvész, át kell élni, mondhatni fogd meg a kezem és gyere velem :D Viszont mivel azt mondják a közönség az első, így apszolválhatok párat ;) Addig is napos időt mára, hamarosan jön valami fincsi történet.

 

ui.: Milyen sztori kell?? :P

A bejegyzés trackback címe:

https://thomaswolf.blog.hu/api/trackback/id/tr251301878

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása